TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Tuesday, December 27, 2011

TAG FROM KAK TASHA

yoo girls and boys. aHaaX ! jadi apit jap aku. oke skrg aku ade kat satu tmpt *teetttt . tk nak bg tau nama tmpt sbb nanti org ckp aku berlagak. malas nak online facebook sbb banyak lagi tmpat yg aku tk pergi. insyaallah bila semua dh berjalan dgn lancar aku akan update blog nie berserta gambar yg cntik lagi owwsemm. heehookk c: okee sbnanye malas nak update blog tapi bile terpandangkan ade satu entri yang kak tasha buat kat blog dia and kat entri tu dia tag nama aku. peergghh, terharu aku ! *sambil membuat muka 20 sen kerana terlalu terharu.

*klik gambar bagi sesiapa yang rabun. heehookk

and now i need to answer her question. utk kak tasha semuaaa boleh.


*1. APA NAMA PANGGILAN KORANG TIME SEKOLAH DULU? REASON SEKALI, BOLEH ?
nama panggilan err mcm mcm leww. kecikk sbb aku kecik, syiera sbb shotcut utk syahirah, cyepah sbb shortcut utk syarifah, pendek sbb aku pendek -.-'' itu je kot

*2. AHLI KELUARGA YG PLAING RAPAT SEKALI ?
err, salan susah nie. SPM pun tk susah mcm nie. mybe baba kot sbb dari kecik mmg berkepit dgn bbaa lagi pn baba nie easygoing, fhm dgn aku. mama susah skit. biasala emak emak kan. ceewwaahhh.

*3 KORANG KENTUT SEHARI BRAPA KALI
ceeyytt podah soalan mcm ni pun ade ke kak tasha -.- tak pernah kira laa sbb kalau rasa nak kentut kentut je la. bapak teliti aku kalau kentut pun nak kira .

*4 KETINGGIAN KORANG
peerrghh ni soalan makan dalam.. aku tk pernah amik berat pasal ketinggian aku sbb aku mmg susah nk tinggi leww. rasa macam sama je tinggi aku ! aargghh tension soalan ni. *tettttttt tutup soalan nie

*5 AKTIVITI YANG PALING KORANG SUKA LAKUKAN ? KENAPA?
err aku ade aktiviti ke ? hahaha entah leww. kalau dulu keluar KL dengan member la, paling selalu kluar dngn atap and eyka . itu je la peneman aku keluar smpai malam. lepak lepak, jadi kutu rayau. windows shopping skit. meroyan sikit. haaa itu je laa. kalau tk KL pun pg sogo ke *bhahah padahal sogo tu tiap minggu balik semua pergi, sunway ke, mid ke mana mana laa. tapi skrang rasenye duduk rumah onlineee tanpa arah tujuan


*6 KORANG PERNAH KENE ROMPAK ? BILA? PERASAAN ?
nauzubillahminzaligh, mintak simpang malaikat 44. TAK PERNAH DAN TAK NAK !


*7 RADIO APE KORANG DOK HADAP SELAMA NIE ? BERAPA JAM ?
emmmm secara saintifiknya aku bukan yg kaki radio kerana aku layan mp4 aku je. tapi kalau terngidam pulak kan aku dengar la sinar ke, klasik ke. bhahhaha, palee mu. aku mana layan radio tu. aku dnga hitz ke, fly ke, hot ke. aku denga pun tkde la smpai berejam . 2 jam ckup.


*8 EX KORANG PALING KORANG SAYANG ? KENAPA?
ahhh yg lepas tu lepas. no comment


*9 HEADPHONE / EARPLUG / LOUDSPEAKER LEBIH MENJADI KEGEMARAN KORANG
i choosee you earplug. kenapa ? kenapa ? sbb aku punya suka la. kalau headphone mcm gedabak noo, loudspeaker pulak tk clear so dh fhm kan skrg


*10 KAWAN BAIK KORANG ITU BAGAIKAN *PANDANGAN KORANG SENDIRI
peergggh yang nie aku rasa mcm nak buat mcm karangan . kawan baik ni universal la. terpulang pada hati limpa masing masing. errmm, bagi aku kawan baik nie dh mcm organ terpenting dlm hidup aku. seriess bagi aku aku susah nk go on hidup kat satu tmpt tnpa bestfriend sbb aku nie jenis gilakk bebek so kalau aku tkde membe aku boleh jadi mati kutu babun. kawan baik ni tmpat aku gosipp, mengumpat, share masalah, gaduh, tnya pendapat, main enjit enjit semut, memekak mcm mcm la. sbb tu aku sayang kawan baik aku banyak langit. leppkorang


*11 KORANG SUKA KELUAR SHOPPING DENGAN SAPA
ATAP sbb dia boleh jadi org angkat barang dan ikut bebelan aku.
EYKA sbb tmpat faveret shopping kitaorg sama
TIAH *dia makcik muda aku. sbb dia ni mcm lalang. tk de pendirian then aku boleh buat kepala gila denga  dia (:

OKEEYY SMPAI SINI JE LA AKU MEMBEBEL. TQ FR READING YOO



0 comments: