TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Monday, December 19, 2011

SUNWAY LAGOON



girls day out ! SUPERBB <3  sumpah best klua dgn shzna, aten, tinie and pejaahh. acct , ajak ramai tapi ini je yg pergi. its oke. 5 org pn dh ckup buat sunway lagoon pecah. aku tk sangka aten yg kecik nie pun jerit dia bapak kuat and nyaring. owseemmm gila and yg paling penting aku main semua games yg ada kat dalam tu bhai, padahal aku punye la pengecut nak main semua mende alah tu. this year dh 3 kali aku masuk sunway tapi dalam 3 kali tu kali nie la yang aku main semua game. hahha. sbb sebelum sebelum nie tk berani. kiranya duit aku burn mcm tu je laa. *ehhhh tak tak, aku tak main tomhawk dgn kapal 360 tu. sbb sebelum nie aku dh naik pastu aku taubat nasuha nak naik. rasa malaikat maut kat sebelah je.then tgh main kat wet park, aku rase pelik. nk tau apee *wtffffff, legging aku koyak besar. hahaha *dh tk payah gelak. menyampah betul aku. tgh panik panik pk mane nk rembat seluar last last shzna offer tuka dgn swimmingsuit dia. oleh sbb tkdak pilihan aku tuka la. tq shzna. kalau tk aku pakai jersi bola dgn spender la jawabnye. bhahahha. then aku tk makan pun satu hari tu sbb syiiookk sgt. *padahal tade duitt. tettt. mana tknye, mknan dye bapak mahal. so bekalan aku utk hari tu just roti 70sen je. hehehe. then pkul 6 tuka baju siap siap nak balik. otw balik semua senyap sbb penat hehe. korang thnks spend masa dengan aku *ceyyhh ayat bajed. hope lps nie kita klua lagi oke (:

0 comments: