TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Tuesday, January 10, 2012

LESEN MEMANDU

jyeeaahh. FINALLY , aku bakal memegang lesen memandu aku sendiri . hari ni pergi daftar lesen en. mula mula baba nak amik lesen keta je sbb baba cakap aku naik moto nk buat ape. HAHA. soo aku ikut je la. 2 minit lepas tu baba tuka fikiran, baba suruh aku amik dua dua. aahhhhh tk kesa la, bukan aku bayar. heehokk. aku takut laa nk amik lesen bagai ni. takut FAILED. bila lagi aku nk repeat. cepatla nightmare ni habes. tk sukaaaa -oo- nnti bila dh habes bolehh kerja. HAHA. #ayat propa padahal aku malas laaaa. harinie dengar ceramah namanya kursus KPP . ehtah hape bnde la bnde hareemmm tu. bajed pukul 9 pagi so aku pun kabut kabut la pg pkul 8.30. sekali smpai sana aku nmpak ex classmate aku. DHIA dgn MUS soo aku pun ape lagi menyakat dyeorg la. keje biasa keje aku en. then tggu ceramah yg bajed start pkul 9 tu jdi pkul 11. bodo gila tk tepat masa. rasa nak hentak ja. dh la ceramah lama then org tu lmbt mmg tidak la. 6 jam aku bertarung nyawa melawan kebosanan dn kemengantukkan yg melampau. haha. kat dlm tu aku mana dengr ceramah *sorie abang bob. aku boleh bantai main PSP, dgr lagu, conteng conteng kertas. mcm mcm laa. *nnti aku upload kertas aku conteng. tamat je 8 jam dlam bilik tu cepat cepat aku klua then balik . brrraahhh, tenat aku kt dlm tu tp saba je la :/ oke dh habis. bhooiii

0 comments: