TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Tuesday, January 24, 2012

AKHIRNYAAAA

*abah, kakak nak kereta nie boleh, PLEAASEEE ('; amik balik kete kakak yg sekarang nie pun tkpe

*mood zikir subuh teknik gombak. bangun bangun tengok alarm fone aku bunyikkk. arrgghhh, menggeliat sikit pas tu mamai mamai pergi la mandi utk solat then buat perkara yg paling aku malas which is kelas memandu. bangun pepagi sbb nk kene gerak tmpt tu awal. kalau lambat ataupun lebih drpd pukul 8.05 mmg sakit la nk tunggu beb.grrrr. aku ade sejam lagi nak habis kan L aku."what, kau baru L syira, lmbatnya kau" okeeeyy shut yr mouth bastard. nk buat mcm mana tmpt yg aku amik lesen nie mmg lembap. oke first day aku pegang stereng kereta driving school gegel gegel kaki tgn aku smua. takut doeeee --" nasib baik la aku dapat cikgu bob. feeuuhhh dia baik. aku nk reverse kereta punya la takut. dgn guna kelajuan yg minima aku reverse la kereta. dapat reverse keta pungg aku excited doee. lpas tu bawak la mcm biasa, abg bob aja asas. tibe tibe dye bg arahan suruh aku belok naik bukit, WOOOOO time tu aku dh mcm nk pengsan dalam kereta sbb ape org ckp bukit rmai org failed. mengaummm la aku time tu #aaauuuummmm~ haha. tapi alhamdulillah boleh la jugak aku buat then lepas sejam aku balik.

next day aku dtg awal jugak sbb tk nak dpt turn lambat. pagi pagi lagi dh terpacak kat NURI tu. feeuuuyhhh, harinie dh ready nk bawak kereta lagi. goo syira. #aceyhh. mase masuk aku nmpak abg bob kt dalam tu so aku dh bajed bajed aku blaja dgn dia tp sekali tu cinaapek yg dpt. pale otak aku dh dokk ligat aku dpt cikgu garang. mampos aku kalau mcm nie. then bila nama aku kne sebut aku, lega la hati sbb dpt cikgu baik. tp rupenye salah tafsir la. cikgu tu tegas. ade ken dye ckp jgn jadi lembik. #hello cikgu waa gangsta oke. tapi ade hikmahnya dapat cikgu garang sbb ape sbb within 20 minutes aku dh boleh kuasai bukit dgn baik. alhamdulillah syukran ya allah. hehe <3 lpas tu cikgu din ajar aku buat 3 penjuru. first try lepas. fyuuhhh, lega hati saraf otot aku. then second time palang jatuh tp cikgu ckp tk pe , boleh lagi tu. lega rasanya aku. then next next next semua booikkk je (: habis sejam aku pun balik. so skrg tggl lagi sejam tapi aku tk buat buat lagi. adoooii hai. bila la nak smbung. hope lulus la lesen aku. aminnnn <3

0 comments: