TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Wednesday, January 18, 2012

JYEEAAHH, FINALLY

alhamdulillah. finally aku lepas jugak utk lesen L motor. mesti ade yg ckp. alahai kau, bataknya, motor je pun dh tu L pulak. ahhh kesah pulak aku, usaha aku, duit aku , penat aku. pernah pulak kau nak kesah. asyik pk kau good good je. hhahaha syahirah emosi --" ye la, mane tknye NURI serve terbaikkk punyeww --" berkerak aku tggu turn kott. dah la ramai. ni baru motor kalau kereta tk tahu la nk cakap ape. aku pulak mcm dh malas nak sambung utk kete. wakee up syira, kau ade bnyak lagi nk buat. latihan berejam kereta tk lepas, Q.T.I tk lepas lagi, nk tggu JPJ lagi satu hal. ya allah, berikanlah hambamu ini kekuatan utk terusan semua bnde nie. dh la smlm masa nk habis kan motor ade makcik terbabas motor pas tu dann-dann langgar pondok dgn kerusi batu tmpt menunggu giliran. kesian kat makcik tu, nasib baik la tk injured. habis dia pulas minyak mana tk kedepan. trauma aku tgk. terus stop buat latihan.

then smlm jugak aku lepak dengan anas, daus. hehe kite jumpa mmber baru la awook. name deme wan dgn amir kot tk silap. hehe. asyik gelak je lepak dgn dyeorang. *thanks geng korang bagi kaler kaler kat hidup aku yg bosan nie --" . lunch sikit then aku mintak wan dgn anas hantar aku balik sampai rumah. mase keluar lepak wan bawak kereta soo dia pun tk kesah sgtt la. hahaha. senang kerje aku, tk payah tggu teksi panas terik tu. balik rumah bukan aku boleh rehat rehat, peerrgghh rumah aku mcm tongkang besi buruk. tkde sape nk kemas. harapkan aku je. mentang mentang aku bibik --" tgk jam dh pkul 2.30 p.m pkul 3 aku ade kelas menjahit pulak. alaahaaii, penatnye rase -.- tp pikir rugi tk pergi sbb bayar kelas tu soo aku pun pegi la pkul 3.30 lepas solat zohor. penatnya allah je yg tahu. sekarang nie aku dalam proses buat blaus. heheee :D tk sangka doe, aku nie ade jugak la bakat. tkde la mangkorr sgt tgn aku nie. haha. dah potong kain, sambung badan skrg tinggal jahit utk sambungan ketiak which is part yyg paling susah and complicated. salah jahit kene bukak balik. sakitnyee tk payah ckp laahaaii -.- tapi dapat tang aku ketiak cantik booiikk sume tp part jahit lurus mangkor hahahhahaha. sian kan aku. tkpe cuba lagi. nnti baju dh siap kite update gambar okee. kbooiii kawan kawan ohhsemmmm gojes (;

0 comments: