TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Thursday, June 2, 2011

FRUSTATED )':

okeeyy , aku betul betul frust dgn member aku sorang nie . frust bukan sbb ape tp sbb dye tk tetap pendirian . acct mcm nie , dulu sebelum aku pakai hijab dye dh pakai dulu . means kami sama sama freehair dulu . masa dia wearing a hijab aku mcm terkejut pun ada tapi rasa mcm seronok pn ada sbb dia dh berubah . dia tk bagi tahu org lain pn yg dye nk pakai hijab then balik balik aku online tgk dye dah FULLY berhijab . serius aku nanges tgk dye . aku mula detect dye mcm serius tym dia balik kem mcm islamic skit la then lama lama dia pn onn terus berhijab . lepas dia berhijab , dia still nmpak awesomee . serius kott . mana taknya . dia anak dato , pandai gila and kawan semua stok bapak HOT . aku pulak time tue belum lagi la fully berhijab . lama kelamaan , aku mcm dh dpt kekuatan utk berjuang bersama sama utk berhijab . BUTTTTT yg tk sedapnya bila aku tgk start bulan 5 mcm tue la , pic yg dia upload semua dh freehair . aku bukan nk kata aku perfect . aku pn still ada lagi upload pic freehair tp kebnyakkannya pic dlm rumah . tapi dia . semua pic dye kat luar dia freehair .korang faham tak mksd aku ? mcm nie la , mksd aku dia mula nak freehair balik . sumpah aku sedih weyhhhh ! aku tk sedih dye freehair tp aku sedih kenapa dia buat mcm pakai hijab nie main main . come on babe ! kau budak paling pandai kat sekolah kan . kenapa cetek sgt akal kau . kau pakai tudung still ramai jugak yang LIKE pic kau . smpai beratus plak aku tgk . then skrg bila kau tk tahan dengan godaan member member kau yg klua stok pkai short kau mula la nk berubah kan . tambah lagi skrg kau couple dgn budak HOT gila muka stok korean kan . aduhhh, tolonglah mai , aku sygg mai aku yg dulu . baru baru nie album kau date semua freehair kan . pleasee babe . be my mai yg dulu oke . aku still sayang kau oke (':

                                                                                                                                       lots of love.
                                                                                                                                       syarifah syahirah

0 comments: