TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Thursday, June 9, 2011

FIXIE

adik aku dpt fixie even baba yg beli . tk kesah la asal fixie kan then aku tk puas hati gila sbb aku nk beli beg pun tggu baba dpt duit baru mintak tapi aku tk mintak mintak jugak sbb kesian tgk baba last last adik aku dapat fixie . rasa dihati mmg menyirap so start daripada smlm petang aku dh tarik muka , bebel bebel . then pagi td tk de sape yg kacau aku tidur even baba sbb smlm aku dh tarik muka mcm perangai haremmmm je .then seketika td baba menghulurkan not rm 100 and rm 50 so jumlahnya seratus lima puluh . dgn muka pelik aku tnye . "duit ape nie ?" baba pn jawab duit beli beg and lebih simpan la abah bagi . dikala ini aku diserbu kekalutan hati yg teramat sgt *apehalll ayat aku nie . sumpah aku serba salah but baba aku mcm tue )': padahal selama nie baba yg bnyk bg duit kat aku . baba yg bnyk berkorban utk aku . ape aku mintak semua dpat even lambat . then bila baba baru beli fixie aku dh bising bagai . mcm tk fikir plak slame aku kat asrama beriban duit dia habis utk aku . tk reti bersyukur la aku nie. bila aku hulur balik semua duit tue baba ckp tkpe la simpan je . padahal baba tgh sesak duit , bukan sesak ape tapi mest la dye nk guna duit tue utk bulan nie . gaji lmbat lagi .aku duduk asrama mmg la dpt mkn je . yg family aku kt rumah nie bukan aku tahu dpt mkn ke tak . baba , kakak minta maaf sbb buat perangai . soorie baba . kakak sygg baba )':

*aku nanges time post entri nie )':

0 comments: