TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Saturday, May 7, 2011

KYRA . ZURA , QILAH .

heee :D korang , thanks sebab sudi teman aku lepak sama sama . even dpt jumpa kyra kejap je -.-  aku dh lama tk jumpa korang tapi korang still nk layan aku *sobb sobb , terharu aku (': aku SAYANGGGG korang sgt sgt la kawan . heeee . to kyra , sorie sbb sycho kau lebih lebih smpai kauu nanges . tp aku ade sikit bengang jugak la kat kau cause dh lama aku ada kat skola kau still tk cari aku kan )': smpai hati . tapi tk pe la . member member tk kesah sgtt laa . satu je aku nk pesan , aku tk kesah kalau kita nk ade kwn seramai mane pun tp tolong jgn lupa member lama okee . aku dgr lagi ade cerita macam macam , aku dtg terus bagi kau meraung . heee (:

0 comments: