TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Sunday, May 1, 2011

A DAY

yeah , bangun pagi terus otak aku set nak pg pwtc then pegi la call kawan kawan yg nak klua hari  ie . call pnye call sorang pn tak angkat . panas je gua . then set pnye set ade jugak la yg nk kua 8) seperti biasa keluar la kami ke TS dimana aku sudah bosan dengan tmpt tue . dah la monorail rosak . mcm ba aliff ba ya ! sumpah bengang dowh . tambah lagi ade org cross line aku time nak beli tiket mmg kene maki kuat kuat la dgn aku soo kpd org tue padan muke kau . seterusnya tk jadi naik monorail soo aku patah kl sentral balik naik lrt pegi KLCC . bayangkan la brape bnyk masa , duit aku habes pegi patah balik , pegi patah balik . dh la aku dari gombak . mmg menyirap laa . dan waktu kemuncak apabila aku dikehendaki jalan kakidari KLCC ke TS ! "woii , penat la woii !" penat lari lari kat kl sentral tk habes lagi nie kne lari lari ke TS . dan berbungkus bungkus padan muka kpd encik ayam kerana telah dimarahi hingga menangis oppss , terlepas ckp . ! sorie bie :P . seterusnya malas cerita pnjg , lepas lepak kami pn pulang (:

0 comments: