TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Saturday, May 7, 2011

JUMPA MEREKA

siape mereka ? hehe , mereka tue kawan sekolah lama laa . heeee , malu gilaa aku dtg sekolah td , dh la ramai budak sekolah . sampai sampai aku terus cari syakira , zura and qilah tapi hampeh tiga tiga aku tk jumpa . aku masuk 5 kaa lepak lepak jap then baru aku jumpa zura . hehe , best betul dapat jumpa kawan lama . baity dgn ikin dh buat aku nanges weyh , bila diaorg sebut balik kenangan lama dkt bilik KH )': nanges aku td . sobb sobb . sumpah aku rindu diaorg semua .seronok dpt sembang sembang and kenekan diaorg semua lagi lagi ehsan . heee (: korang , terima kasih sbb still layan aku mcm kawan kelas korang mcm dulu dulu . iloveyou kawan's <3

0 comments: