TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Sunday, March 13, 2011

IDK

idk what happnd around tetapi secara jujurnya aku mmg terasa dengan kenyataan kau . aku tau aku tak sebaik kau dan aku tau aku tak sepandai kau . belajar mcm mane pun aku  tetap same tapi aku still akan usaha . terima kasih jugak untuk kenyataan baru kau . kenapa masih ramai yang meragui perubahan baru yang aku lakukan ? mungkin ini ujian drpd allah untuk menilai sekuat mana iman aku. kau marah aku pasal entri aku tapi perasaan aku ? mungkin dikala ini kau akan kata aku yang menyibuk kehidupan peribadi kau . "stalk " lebih tepat . tapi jika kau di tempat aku , tidakkah kau terasa dengan kenyataan tersebut memandangkan kita baru je bercakap tentang perkara tersebut . kalau kau nak anggap kawan tak guna , kawan tak backup member , kawan yang tk nak share masalah segala bagai dengan kau aku nak kau tau yang kau silap . mungkin ake berbeza dengan kawan lain yang kau rapat , cara aku jage member tk mcm mereka yang lain . kalau nak dinilai , dulu aku tidaklah sebaik mana , tapi manusia boleh berubah perlahan - lahan . aku tk pernah kisah kau mcm mane . kalau aku tk suka berkawan dengan kau . berkurun abad lame lagi dah aku biarkan kau , aku burukkan nama kau . bukan aku tk boleh buat tapi AKU TAK NAK BUAT SEBAB AKU SAYANG KAU . KAU LAH ANTARA KAWAN AKU YANG TERAWAL YANG MEMAHAMI AKU . jika ini penghujung persahabatan kita izinkan aku memohon maaf kepada kau wahai sahabat . aku nak kau tahu sampai bila bila pun aku akn tetap mendoakan kesejahteraan , keredhaan dan kebahagiaan hidup kau (':

                                                                                                                                     FULL OF LOVE,
                                                                                                                                      syarifah syahirah

0 comments: