TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Saturday, March 5, 2011

HARI PIBG :D

yaww , hari PIBG sekolah . bapak ramai parents yang datang . tapi parents aku tk dpt la nak datang cause rumah jauh )': nak buat mcm mane redha je la kan .errmmm , pagi pagi tgk parents yang datang , tgk muke kawan kawan aku happy je sambut parents yang aku mkan hati je la duduk sorang sorang . naseb ade jugak kawan aku yg duduk jauh . then tgh hari tue ade aktiviti tanam pokok bunga kertas . every parents wajib bawak pokok bunga untuk ditanam bersama anak melambangkan harapan anak dan ibu bapa terhadap anak la konon kononnye . happy je tgk ank org lain tanam pokok ngan parents tapi aku mampu tanam pokok ngan atap je la :D parents dye pn tk dtg jugak . masing masing jauh (: *thanks fer the pokok eyka . then dlm pukul 12.30 , acu dtg amik aku nak balik la ape lagi . ! yeayyyyy ! dapat balik :D

0 comments: