TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Sunday, March 13, 2011

FIRST STEP

kadang kadang isu seperti memakai selendang menjadi bahan bualan ramai kan . yup , mengakui , memang la cara pemakaian selendang bagi sesetengah orang tidak menutupi aurat secara kesuluruhannya kerana masih menayangkan bahagian dada . tetapi sedarkah bagi siapa yang berkata-kata begitu sepatutnya mereka masih perlu bersyukur kerana SEHELAI RAMBUT ITU DIKIRA DOSA JIKA TERNAMPAK OLEH KAUM ADAM soo better tutup daripada tk tutup . aku pun baru first step niyh . terkial - kial lagi nak belajar jadi muslimah sejati :D nk sentuh bab agama niy mmg aku tk berani tapi kalau ikut logik akal aku , cube korang perhatikan kerana trend selendang yang banyak nie la membuatkan ramai remaja perempuan nak tutup aurat termasuklah aku . soo renung - renungkan dan silalah beramal :D

*aku cakap mengikut pandangan aku sebab aku pun masih dalam proses nak belajar . sorie buat yang terasa

0 comments: