TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Thursday, February 3, 2011

BELAJAR DAN POTT PETT :D

yeahh ! im finished half of my homework (: bhahha. lega rasa coz dapat siapkan LK , addmath and math mode . thanks oman dodol cause ajar aku LK . mentang mentang la pro LK .yee la kan , budak kluster . haha . first time lepak KFC simpang 4 , semangat dah aku bawak laptop and adik aku pun bawak laptop dye last2 tk de wi-fi kat situ . pergghh , menyirap gile sial . nasib KFC tue baru bukak ade jugak ampun . adik aku and mak cik aku pun join sekali *what ! korang tak percaya yg minah tue mak cik aku ? haha , YUP dia memang mak cik aku :D aku pun rindu nak lepak ngan mak cik aku cause dah lame tk lepak dgn dye , dulu selalu jugak la lepak . smpai KFC pkul 1 lebih , tggu oman dodol tk sampai2 padahl rumah dekat -..- then bile dye datang start la buat hw . yg adik aku and aunty aku pun buat la kerja dyeorg . *teettt ! dah penat buat kerja . lunch sekali la dkt KFC tue . lepas mkn smbung buat kerja PLUS sembang sembang . haha . banyak bnde yg kiteorg sembang :D tapi tgn pun jalan jugak la . gelak bagai . buat KFC tue mcm rumah kiteorg . (: *kesah pulak aku . sekali tgk dah pukul 5 . hw pun dah siap soo aku gerak la balik :D jalan kaki pulak pergi rumah nenek aku . tercabut lutut -..- smpai rumah opah aku lepak2 kejap then ajak mak cik aku pg billion *satu supermarket yg berdekatan la . smpai sane pergi cari pen untuk buat hw yg ade lagi . selepas itu kami menimbang berat kami dan hasilnya
bhahaha . berat kan aku . ehh mane ade . normal la tue
 nie berat mak cik aku . tk normal kan. padahal dh 19 tahun -..-

0 comments: