TUAN TANAH

My photo
I am a girl who like to stand on its own feet without seeking help from others.A girl who will end the school year full of colors and the memories will not be forgotten.A girl who has a great family, awesome besties,crazy friends and jerk enemies.Her boyfriend do treat her nicely but her going to make a *errr and bullshitt attitude. hehe ily

Sunday, April 17, 2011

TENIS MSSD

okeengg , nak cerite sikit nie . isnin minggu lepas aku . eyka , lala and yaya pergi menjalankan misi mengharumkan nama sekolah ke kejohanan tenis mssd gombak .*mengharumkan ke pun ? boleh laaa . isnin game untuk single so aku tk main la , aku main untuk double . dah la game dye bapak lame , smpai petang mmg mencanak la aku tunggu . yaya n lala main utk single . resultnye , yaya dapat no 3 . kire gempak la kan . mane taknye . kite org practice sebulan je . yang lain lain tue semua hebat hebat kan . hari selasa aku plak lawan . main double dengan eyka . first game lawan melawati , second game lawan lembah keramat , third game lawan bukit indah . okee , memang aku sangat sangat tak puas hati cause kiteorg diletakkan dalam group yang terer nak mapos . ade budak negeri , daerah even budak kebangsaan pn ade dalam group tue memang mencanak la nak lawan dyeorg . soo aku terpaksa akur yang team aku kalah dgn budak kebangsaan . tapi tapi team lala dgn yaya dapat no 2 . no 1 sape lagi kalau bukan team lembah keramat tue . overall aku rase best gila czuse first time main tenis dah boleh wakil sekolah . bhahhahaha . okee habes cerite .bye

*gamba , nanti nanti la aku upload



0 comments: